Odaberi državu za dostavu paketa

Korpa

Tvoja korpa za kupovinu je prazna


Muziker Smile

Prijavi se za program lojalnosti Muziker Smile i u potpunosti iskoristi sve pogodnosti koje ćeš dobiti. Neka tvoja radost bude veća sa svakom kupovinom.

Napravi nalog za Muziker Smile

Automatski postaješ član sistema lojalnosti Muziker Smile čim otvoriš korisnički nalog na našoj veb stranici. Kada se registruješ, poslaćemo ti e-poštom neprenosivu klupsku karticu i od tada možeš uživati u pogodnostima koje samo lojalni kupci imaju kod nas.

Prednosti programa Muziker Smile

  • Plaćanje po bodovima

    Da bismo ti se zahvalili što si kupovao/la kod nas, nagradićemo te bodovima koje možeš iskoristiti za sledeću kupovinu umesto novca.

  • Povrat robe do 30 dana

    Možeš vratiti robu koja ti ne odgovara u roku od 30 dana od dana od prijema.

  • Produžena 3-godišnja garancija

    Na nedostatke u proizvodnji možeš uložiti žalbu godinu dana duže nego što je uobičajeno u drugim prodavnicama.

Često postavljana pitanja


Šta je Muziker Smile i kako da postanem član?
Muziker Smile je program lojalnosti sa mnogim prednostima i pogodnostima koje možeš koristiti čim se registruješ. Sve što treba da uradiš je da podesiš korisnički nalog na našoj veb stranici.Kada se registruješ, poslaćemo ti e-poštom neprenosivu klupsku karticu i od tada možeš uživati u pogodnostima koje samo lojalni kupci imaju kod nas.

Kako da prikupim bodove lojalnosti i koja je vrednost 1 boda?
Nagradićemo te bodovima za kupovinu od nas. Svakom kupovinom zaradićeš, pored radosti, bodove lojalnosti koje možeš koristiti pri sledećoj kupovini. Dobijaš jedan bod za svaki evro koji potrošiš na kupovinu. Ako kupuješ u drugoj valuti, mi ćemo pretvoriti tvoje bodove i zaokružiti ih prema trenutnom kursu.

Gde mogu da pronađem saldo bodova lojalnosti?
Možeš da proveriš svoj trenutni saldo u bilo kom trenutku u ličnom profilu korisničkog računa. Ili pitaj osoblje u bilo kojoj prodavnici Muziker za ove informacije.

Koliko važe bodovi lojalnosti?
Svi zarađeni bodovi važiće do 24 meseca od tvoje poslednje kupovine. Bez obzira koliko dugo si ih imao/la i bez obzira da li ih koristiš, novi period od 24 meseca počinje nakon svake kupovine tokom kojeg će tvoji bodovi biti važeći. Međutim, ako se ne prijaviš na našu veb stranicu i ne kupuješ duže od 2 godine, izgubićeš sve bodove koje si sakupio/la.

Kako funkcioniše povratak robe u roku od 30 dana?
Svaki član sistema lojalnosti Muziker Smile ima do dva puta duži period povratka bez navođenja razloga. Standardni period je 14 dana po zakonu, ali za članove našeg sistema lojalnosti Muziker Smile, ovaj period je do 30 dana. Način na koji to funkcioniše je da ćemo vam poslati novac za vraćenu robu u roku od 14 dana, a u roku od 14 do 30 dana od prijema robe ćemo vam izdati poklon karticu za kupoprodajnu cenu vraćene robe koju možete iskoristiti pri sledećoj kupovini preko naše e-prodavnice. Proizvodi koji se ne mogu vratiti zbog svoje prirode (npr. iz higijenskih razloga) navedeni su u našim Uslovima i odredbama prodaje. Politika povrata od 30 dana ne odnosi se na poslovne kupce.

Kada će mi biti dodeljeni bodovi lojalnosti za kupovinu?
Nakon kupovine, prvo ćemo bezbedno rezervisati tvoje bodove 30 dana, a zatim ih dodeliti tvom korisničkom računu. Ako kupiš i dodatnu uslugu „Produženi povrat“ sa svojom robom, tvoji bodovi će biti dodani tek nakon isteka ovog perioda. Ako kupuješ u nekoj od naših prodavnica, odmah ćemo dodati bodove na tvoj nalog.

Kako mogu da koristim bodove lojalnosti?
Ako imaš bodove i uskoro ćeš izvršiti kupovinu, možeš odrediti koliku vrednost svoje porudžbine želiš da platiš bodovima. Oni će se „pretvoriti“ direktno u novac u tvojoj korpi za kupovinu i ukupan iznos tvoje kupovine će se smanjiti za taj iznos. Takođe možeš da koristiš bodove za plaćanje cele kupovine ili ih možeš sačuvati za kasnije. Na tebi je.

Zašto dobijam vaučer za sledeću kupovinu umesto povraćaja novca kada odustanem od ugovora u roku od 30 dana?
To su naša pravila. Ako odustanete od Kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana, vratićemo vam novac za vraćenu robu. Ako vratite robu između 15 i 30 dana nakon prijema, mi ćemo vam izdati poklon karticu u iznosu kupoprodajne cene vraćene robe koju možete iskoristiti prilikom sledeće kupovine preko naše e-prodavnice.

Zašto mi nije dodeljen nijedan bod lojalnosti nakon kupovine?
Ne možemo ti pripisati bodove lojalnosti ako se ne prijaviš na svoj nalog prilikom kreiranja porudžbine. Registruj se i kupuj tek nakon prijavljivanja na veb sajt. Na taj način možeš biti siguran/na da ćeš dobiti svoje bodove lojalnosti.

Kako funkcioniše produžena trogodišnja garancija?
Dok redovni kupac ima pravo samo na 2-godišnju garanciju na novu robu, član našeg programa lojalnosti može uživati u 3-godišnjem garantnom roku. Mi ćemo otkloniti nedostatak koji prijavite tokom produženog garantnog roka o našem trošku i ako se nedostatak ne može otkloniti, primi ćete vaučer za preostalu vrednost robe. Poklon kartica za preostalu vrednost robe. Produžena garancija ne pokriva potrošni materijal, kvarljivu robu ili izloženu i raspakovanu robu. Samo kupac koji je krajnji potrošač ima pravo da zahteva produženu garanciju, što znači da se ovo pravo ne odnosi na poslovne kupce. Svaki zahtev će biti obrađen što je brže moguće, ali u izuzetnim slučajevima može potrajati više od 30 dana zbog teške dijagnostike ili popravke.